slider130 slider131 slider132 slider133 slider134 slider135 slider136

Víte, kdo je Ozobot? Je to miniaturní robot, interaktivní „hračka“, která rozvíjí kreativitu a logické myšlení. Ve škole didaktická pomůcka představující nejkratší a nejzábavnější cestu ke skutečnému programování i robotice.

Současné trendy výuky informatiky kladou důraz na tzv. informatické myšlení.

V úterý žáci z pátých tříd absolvovali hodinu informatiky s paní učitelkou Chrstošovou na gymnáziu zaměřenou na práci s Ozobotem. Dozvěděli se, jak vnímá své okolí a jak se v něm pohybuje. Učili se jak programovat Ozobota = zadávat příkazy pomocí ozokódů, což jsou barevné kódy, na které robot reaguje. Děti si nejprve „vyzkoušely“ Ozoboty na nakreslených cestách a potom řešily dvě úlohy na připravených pracovních listech, kde musely použít správné ozokódy, aby se robot dostal na předem určené místo.

  Ve středu žáci 4. B měli dvouhodinovou výuku předmětu Člověk a jeho svět v laboratoři fyziky na gymnáziu. Společně s panem učitelem Daňkem zkoumali vlastnosti magnetu, sestavili jednoduchý kompas a pomocí železných pilin si prohlédli magnetické pole magnetu. Dozvěděli se mnoho nových informací a dostali odpovědi na různé zvídavé otázky z oblasti fyziky.

Dagmar Daňková

Dnes je

Jídelníček

Aktuální jídelní lístek na celý měsíc najdete zde »

COOL PEDAGOG

Vzájemným učením

cool pedagog 21. století

 

Více zde »

(PDF dokument)

 

Zřizovatel školy

Město Vimperk

Vimperk

POMÁHÁME SI! II.

Publicita Šablony