– příprava na přijímací řízení na střední školy
Pořádá: ZŠ TGM Vimperk
Zpracovala: Mgr. Dagmar Rückerová, ředitelka školy
I. část Průběžná příprava z jednotlivých předmětů
Zodpovídá: příslušní vyučující jednotlivých předmětů v 9. ročníku
Péče o žáky v době mimo vyučování – zaměření na přijímací zkoušky na střední školy, olympiády v jazycích a matematice, recitační soutěž, výtvarné soutěže, dějepisná olympiáda, biologická olympiáda, atd.
Informace rodičům prostřednictvím žákovských knížek, třídních schůzek, informačního listu
Příprava na talentové zkoušky z výtvarné, hudební, tělesné a dramatické výchovy
II. část Třídenní soustředění v hotelu Kodrea na Nových Hutích
Zdůvodnění:
- Intenzivní příprava k přijímacím zkouškám
- Shrnutí učiva základní školy
- Společně pochopit cíle jednotlivých žáků
- Využít výhody nového prostředí
- Umožnit žákům se stejným zájmem pracovat během delšího časového úseku ve skupině
- Podpořit vzájemné vztahy vyučujících a žáků
- Podpořit zájem rodičů, žáků i veřejnosti o činnost ZŠ TGM Vimperk
Účast žáků na soustředění předpokládá:
– účast žáka v I. části projektu
– souhlas rodičů
– vyplnění a odevzdání přihlášky v termínu
– uhrazení finančních nákladů před soustředěním
– respektování režimu dne a programu soustředění
Oblasti přípravy:
1) Matematika
2) Český jazyk
3) Všeobecný rozhled
Finanční náklady: hradí rodiče zúčastněných žáků
Vedoucí soustředění: Mgr. Dana Toušlová
Způsob práce:
2 skupiny – jednotlivé lekce
1. skupina – M ČJ polední klid ČJ M
2. skupina – ČJ M polední klid M ČJ
Společně – všeobecný rozhled – Mgr. Vladislava Lehečková – po dohodě
Režim dne:
7.00 hod. – budíček + hygiena
8.00 hod. – snídaně
8.30 – 10.00 – výuka 1. část
10:30 – 12:00 – výuka 2. část
12.00 hod. – oběd
12.30 – 14.00 – polední klid, pobyt venku
14.00 – 15.30 – odpolední výuka 1. část
16.00 – 17.30 – odpolední výuka 2. část
18.00 hod. – večeře
19.00 – 22.00 – všeobecné studijní předpoklady, relaxační činnosti, kulturní program, beseda
Náplň jednotlivých oblastí zajistí zúčastnění vyučující
Zajistit:
- informovanost rodičů
- materiálové vybavení
- fotodokumentaci
Hodnocení projektu:
1) anketa pro děti
2) hodnocení realizátorů projektu
3) sledování přijímacího řízení
4) hodnocení akce rodiči
Prezentace:
– nástěnky ve škole
– školní časopis
– městské noviny
– regionální tisk
– www stránky