AKTUALITY

5. A domácí příprava 20. 3. 2020

Český jazyk

Slohové úkoly – uč. str.  126 -130 – přečíst a projít úkoly ústně

  • úkol k poslání mailem: napiš krátkou e-mailovou zprávu paní učitelce Ivě Karasové

Opakování, co jsme se naučili – cv.  1, 2  na str. 130-131 –  projít ústně

  1. 3 na str. 131 – napsat do sešitu
  • úkol k poslání mailem : uč. str. 132 – test doplň a pošli jako přílohu mailem I. Karasové

(můžeš to ofotit nebo přepsat jako dokument ve Wordu)

Čti  průběžně  – Čítanka – Báje a pověsti  + kniha dle vlastního výběru ( zápis do čtenářského deníku)

 

Aj –  5.A K. Mondlová

opakování učiva: na následujícím odkazu najdete malý testík https://b.socrative.com/login/student/ . Do políčka pod Room Number doplňte heslo: AJTEST1, klikněte na políčko JOIN, následně doplňte do políčka pod nadpis ENTER YOUR NAME své jméno a příjmení. Teď už jen vyplňte testík! 😊

zápis slovíček 4D(do věty Why not?) a 5A My room do dictionary , str.76

učebnice 52/1 procvičit výslovnost slovíček,https://elt.oup.com/student/project/level1/unit05/audio?cc=cz&selLanguage=cs zde je vzor výslovnosti, pozor jiné číslování než učebnice (Page 52, Exercise 1a)

Pracovní sešit str.70/ Places 5.1 Předložky místa- překreslit tabulku do sešitu a dopsat český překlad   (ten najdete mezi slovíčky 5A)

Poté procvičit v pracovním sešitě str. 42 cv. 1, 2 a 3

5.A L. Kohoutová

opakování učiva: na následujícím odkazu najdete malý testík https://b.socrative.com/login/student/ . Do políčka pod Room Number doplňte heslo: AJTEST1, klikněte na políčko JOIN, následně doplňte do políčka pod nadpis ENTER YOUR NAME své jméno a příjmení. Teď už jen vyplňte testík! 😊

pracovní sešit str.40

učebnice str.50

zápis slovíček 4D (do věty Why not?) do dictionary

 

 

 

ČJS

Zapsat výpisky do sešitu:

Obojživelníci

Žijí na souši i ve vodě. Jejich larvy se nazývají pulci. Pulci dýchají žábrami a žijí jen ve vodě.

Dospělci dýchají plícemi a celým povrchem těla. Vyskytují se tam, kde je dostatek čisté vody.

Dělíme je na dvě skupiny :

  1. Ocasatí – mlok skvrnitý, mlok černý, čolek horský, čolek obecný
  2. Bezocasí – rosnička, ropucha, skokan zelený, skokan hnědý

Nakreslit jednoho zástupce

 

Plazi

Žijí na souši, někteří ve vodě. Všichni dýchají plícemi. Tělo je kryto šupinami, někteří mají krunýř.

Dělíme je na čtyři skupiny:

  1. Želvy – želva žlutohnědá, želva sloní
  2. Krokodýli – aligátor, krokodýl
  3. Ještěři – ještěrka, slepýš, chameleon
  4. Hadi – zmije obecná, užovka obojková, kobra, anakonda, mamba

Nakreslit jednoho zástupce

 

Matematika – geometrie

učebnice str. 38 •• Střed úsečky a osa úsečky – zapsat si definice v růžových rámečcích

  1. 1 – 6 do geometrického sešitu  narýsovat dle zadání

učebnice str. 39 •• Vlastnosti trojúhelníku – zapsat definice z růžového a žlutého rámečku

  1. 1 – 7 do sešitu, zapsat, narýsovat
  • úkol k poslání mailem: uč. str. 43 cv. 8, 9 – napiš, vypočítej a pošli jako přílohu ve Wordu na iva.karasova@zstgmvimperk.cz