Upozornění : Ti, kdo 25.5. nastoupí do školy, budou úkoly zadané na 2.týden (tj. od 25.5. do 29.5.) plnit ve škole J
Český jazyk :
Slabikář : 1. týden – str. 76, 77, 78 : čtěte texty, vyvození ď,Ď, ť,Ť, ň,Ň doplňte texty a vyplňte
křížovku, VIDEO – k vyvození Ď, Ť, Ň
- týden – str. 79, 80, 81 : čtěte psací i tiskací písmo, doplňte texty a barevně vyznačte
slabiky, vyvození slabik di, dy, ti, ty, ni, ny – k vyvození těchto slabik slouží VIDEO
Písanka : 1. týden – str. 2, 3, 4 : přepis textů, psaní F, ď, ť, ň, Ď, Ť, Ň – na stranu 4 přepište báseň ze
Slabikáře na str. 77 ( napište pouze nadpis a první a druhý řádek). Tuto str.4
v písance, prosím, ofoťte a zašlete na email paní učitelce.
- týden – str. 5, 6, 7 – přepis slabik a slov, na stranu 6 opište říkanku za Slabikáře ze str. 80
Na papír napište diktát podle zvukové nahrávky, na kterou najdete odkaz na
webu, tento diktát opět prosím ofoťte a zašlete emailem.
Matematika :
- týden – PS č. 4/A – str. 11, 12, 13 : sčítání s přechodem 10 v oboru 0-20 – VIDEO je
určeno jako postup při vypracovávání slovních úloh na těchto stranách
pracovní list : 7+ – ten najdete opět pod odkazem – ZDE , po jeho vypracování prosím
ofotit a zaslat emailem paní učitelce
- týden – PS č. 4/A – str. 14, 15, 16, VIDEO bude souviset s učivem str. 16 . VIDEO bude
ukazovat vyvozování odčítání s přechodem přes desítku v oboru do 20.
Pracovní list : 6+ – odkaz ZDE a prosím opět po vypracování poslat
emailem
Člověk a jeho svět :
- týden – str. 65 – téma: Domácí mazlíčci – vyprávějte si s dětmi o domácích zvířatech, cílem je uvědomit si zodpovědnost za zvířátko, které si domů pořídíme.
Dobrovolný úkol : str. 63-64 je hra DOMINO – stříhejte po přerušovaných červených čárách.
- týden – str. 66 a 67 – téma ZVÍŘÁTKA – žáci se seznamují se savci a podle obrázku popisují stavbu jejich těla.
Vypracované úkoly v opakování o živočiších na str. 67, prosím, nafoťte a zašlete na email paní
učitelce.
Anglický jazyk :
- týden : opakování slovní zásoby – zvířata
pracovní sešit : str. 56 – nejprve dětem pokládejte otázku : Do you like …? (du: ju: laik …?)
Máš rád / ráda ……? Děti odpovídají, zda dané zvíře mají či nemají rády : Yes. ( jes) X No. (nou)
Ano. Ne.
Teprve pak děti zkusí položit stejné otázky Vám. Pak nakreslete k jednotlivým zvířátkům mračouny nebo smajlíky.
Dobrovolný úkol : PS str.81 – výroba káči. Tento úkol je vhodný k opakování slovní zásoby barvy. Postup: 1. Vystřihněte šestiúhelník. 2. Každou část šestiúhelníku vybarvěte jinou barvou. 3. Nalepte šestiúhelník na čtvrtku a znovu vystřihněte. 4. Uprostřed prostrčte tužku. 5. Zkoušejte roztočit káču a anglicky říkejte barvu, na které se káča zastaví.
- týden : opakování slovní zásoby – zvířata
pracovní sešit : str. 57 – nově se děti naučí mluvit o tom, kde věci jsou, a budou k tomu používat předložky : in = v, on = na. Nejprve dětem položte otázku : Where´s Otto? ( wérz Otou?) = Kde je Ota? Děti ukazují na obrázky a odpovídají : on / in the box (na/v krabici), on / in the cupbaord (na/ve skříňce), on the chair (na židli), in bed ( v posteli).
Dobrovolné je vybarvení jednotlivých obrázků na str. 57.